Στους ανθρώπους της ενέργειας, που συνεχίζουν και τώρα, τη Μεγάλη Εβδομάδα, τις μέρες του Πάσχα να εργάζονται και να μας νοιάζονται, θέλω να πω: Σας ευχαριστώ. Η Ελλάδα σας ευχαριστεί. Καλή δύναμη και καλό Πάσχα!FacebookTweetPin EnergyUpΝέα και ειδήσεις για ενεργειακά θέματα. Προηγούμενο Άρθρο Hellenic Cables: Hλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Επόμενο Άρθρο Πράσινο Ταμείο Δωρεά: Ενα εκατ. € στο Μποδοσάκειο Πτολεμαΐδας Πλήρης εξοπλισμός για τις κλίνες Covid19 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Νίκος Δένδιας: Για έναν Έλληνα υπουργό είναι πάντα... 8 Ιουνίου, 2026 Ανοίγει σήμερα η ευρωπαϊκή πρόσκληση για καθαρή ενέργεια... 8 Ιουνίου, 2026 Στην Ουάσιγκτον βρίσκεται από σήμερα ο Υπουργός Περιβάλλοντος... 8 Ιουνίου, 2026 ΔΕΗ: από σήμερα η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών 26 Μαΐου, 2026 Η συνάντηση των Υπουργών Ενέργειας της Ελλάδας, της... 15 Μαΐου, 2026 Από τη «μικρή ΔΕΗ» στη «διπλή ΔΕΗ» –... 11 Μαΐου, 2026 Κυριάκος Μητσοτάκης: Ανάγκη ενίσχυσης και επιτάχυνσης της ευρωπαϊκής... 4 Μαΐου, 2026 29 Απριλίου, 2026 Ντουμπρόβνικ-ΠτΔ: Η συνδεσιμότητα στον τομέα της ενέργειας είναι... 29 Απριλίου, 2026