Ο Νίκος Κάτσης, Chief Asset Management Officer του ΔΕΣΦΑ, συμμετείχε στο συνέδριο AUTOMA2023 που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Βιέννη, εστιάζοντας στη σημασία της ψηφιοποίησης στην πορεία του κλάδου προς ένα πιο πράσινο μέλλον.
Μιλώντας στην Ενότητα 1 «Midstream: Digital Pipeline» του συνεδρίου, ο κ. Κατσής ανέλυσε πώς «ο ΔΕΣΦΑ αξιοποιεί την ψηφιοποίηση στις Διαδικασίες Λειτουργίας και Συντήρησης που εφαρμόζει, ενισχύοντας σημαντικά την αποτελεσματικότητα, την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα των λειτουργιών του».
