Ψηφιακή πλατφόρμα για αιτήματα πελατών χωρίς φυσική παρουσία
Από τις 3 Σεπτεμβρίου 2025 τίθεται σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πολιτών του ΔΕΔΔΗΕ με την ονομασία myΔΕΔΔΗΕ services. Μέσω αυτής, οι χρήστες θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους, αποφεύγοντας τη φυσική παρουσία σε καταστήματα και την αναμονή σε γκισέ.
Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία θα είναι η «Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης», η οποία θα κατατίθεται ψηφιακά από τον υπολογιστή ή το κινητό. Το σύστημα προσφέρει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την πορεία κάθε αίτησης, ακόμη και σε περιπτώσεις όπου απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους δημόσιους φορείς.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, η πλατφόρμα δημιουργεί ένα προσωποποιημένο περιβάλλον για κάθε χρήστη, συγκεντρώνοντας σε ένα σημείο όλα τα στοιχεία και τις αιτήσεις του. Στόχος είναι μεγαλύτερη διαφάνεια και γρηγορότερη εξυπηρέτηση, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, κ. Α. Μάνος, ανέφερε ότι το νέο εργαλείο «εκφράζει το όραμα για έναν ΔΕΔΔΗΕ ψηφιακά αναβαθμισμένο και πιο κοντά στον πολίτη», προσθέτοντας πως η εταιρεία αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες τόσο για την ανάπτυξη ενός «ανθεκτικού και έξυπνου δικτύου» όσο και για την παροχή υπηρεσιών που διευκολύνουν την καθημερινότητα.
Η εφαρμογή αποτελεί το πρώτο βήμα μιας σειράς υπηρεσιών που θα προστεθούν μέχρι το τέλος του έτους. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται:
- αύξηση ή μείωση ισχύος σε υφιστάμενη παροχή,
- χορήγηση διζωνικού τιμολογίου,
- ενοποίηση ή διαχωρισμός παροχών,
- σύνδεση φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος στο δίκτυο.
Με την ανάπτυξη της πλατφόρμας, ο ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει σε πιο σύγχρονες και προσβάσιμες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής.