Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2023 | 12:22 μμ
Energy Up
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • NEWSROOM
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • AUTO NEWS
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΩΝΥΜΩΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
Home AUTO NEWS Η Honda αποκαλύπτει την επόμενη γενιά τεχνολογιών του HondaSENSING 360 και του Honda SENSING Elite

Η Honda αποκαλύπτει την επόμενη γενιά τεχνολογιών του HondaSENSING 360 και του Honda SENSING Elite

by EnergyUp 2 Δεκεμβρίου, 2022
2 Δεκεμβρίου, 2022

Στο πλαίσιο των τεχνολογιών επόμενης γενιάς, νέες λειτουργίες θα προστεθούν στο τρέχονHonda SENSING 360, οι οποίες θα μειώσουν περαιτέρω τόσο τον φόρτο του οδηγούανιχνεύοντας μη φυσιολογικές συνθήκες στον ίδιο και τον περιβάλλοντα χώρο του οχήματος,όσο και τον κίνδυνο συγκρούσεων. Οι νέες λειτουργίες θα εφαρμοστούν διαδοχικά σεπαγκόσμια βάση ξεκινώντας από το 2024.

Honda SENSING 360 Next Technologies

Honda SENSING 360 Next Technologies

Honda SENSING 360 Next Technologies


•
Honda SENSING Elite
Στο πλαίσιο των τεχνολογιών επόμενης γενιάς για το Honda SENSING Elite, ηHonda έχει αναπτύξει νέες τεχνολογίες που θα βοηθήσουν τον οδηγό ναεξασφαλίσει μία ασφαλή και απρόσκοπτη μετάβαση από το σπίτι στον προορισμότου με απόλυτη ξεγνοιασιά, σε κάθε είδους δρόμο, συμπεριλαμβανομένων τώρα και των εκτός ταχείας κυκλοφορίας οδών, αξιοποιώντας συστήματα αναγνώρισης και κατανόησης που έχουν επιτευχθεί αξιοποιώντας τις πρώιμες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης AI (artificial intelligence) της Honda. Οι νέες τεχνολογίες θα εφαρμοστούν διαδοχικά σε παγκόσμια βάση ξεκινώντας από τα μέσα της δεκαετίας του 2020.

Προκειμένου να μειωθούν σε παγκόσμιο επίπεδο κατά το ήμισυ οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα Honda μέχρι το 2030, η Honda έχει θέσει τους ακόλουθους στόχους:

• Θα εφοδιάσει όλα τα νέα της μοντέλα αυτοκινήτων παγκοσμίως με το HondaSENSING (συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών 360 και Elite) με λειτουργία ανίχνευσης μοτοσυκλετών μέχρι το 2030.
• Θα εφοδιάσει όλα τα νέα μοντέλα σε όλες τις σημαντικές αγορές με το HondaSENSING 360 μέχρι το 2030.

 

Η Honda Motor Co., Ltd. αποκάλυψε τις τεχνολογίες επόμενης γενιά του συστήματοςασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda SENSING 360, καθώς και του Honda SENSINGElite, μιας κορυφαίας παραλλαγής του Honda SENSING, αντίστοιχα.

Με όραμα μία κοινωνία με μηδενικά ατυχήματα για όλους τους χρήστες των δρόμων, όπως αποτυπώνεται στο παγκόσμιο σλόγκαν “Safety for Everyone,” η Honda υποστηρίζει την έρευνα και εξέλιξη τεχνολογιών ασφάλειας τόσο σε επίπεδο υλισμικού (hardware) όσο και λογισμικού (software). Το σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda SENSINGπου χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή η Honda στα μοντέλα μαζικής παραγωγής της είναι εγκατεστημένο στο 99% όλων των νέων μοντέλων αυτοκινήτων της Honda που πωλούνται στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ και στο 86% παγκοσμίως. Οι αθροιστικές πωλήσεις οχημάτων που είναι εφοδιασμένα με Honda SENSING ανέρχονται τώρα σε 14 εκατομμύρια μονάδες*1.

Η Honda εξελίσσει συνεχώς τις λειτουργίες του Honda SENSING. Το 2021, η εταιρεία παρουσίασε το Honda SENSING Elite με τη λειτουργία Traffic Jam Pilot, που πληροί τις προϋποθέσεις για την τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3. Αξιοποιώνταςτην τεχνογνωσία που απέκτησε μέσα από την έρευνα και εξέλιξη της τεχνολογίας HondaSENSING Elite, η Honda δημιούργησε το σύστημα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού που εξαλείφει τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συνεισφέρει στην αποφυγή συγκρούσεων και στη μείωση του φόρτου εργασίας του οδηγού στο τιμόνι. Η εφαρμογή του HondaSENSING 360 θα ξεκινήσει το 2022, με πρώτο σταθμό την Κίνα.

Τώρα, η Honda αποκαλύπτει την επόμενη γενιά τεχνολογιών του Honda SENSING 360, πουθα εισάγει νέες λειτουργίες για τη μείωση του φόρτου του οδηγού ανιχνεύοντας μη φυσιολογικές συνθήκες στον ίδιο και το περιβάλλον του οχήματος για την αποφυγή συγκρούσεων. Αυτές οι νέες λειτουργίες θα προστεθούν στο υπάρχον Honda SENSING 360 και θα εφαρμοστούν διαδοχικά σε παγκόσμια βάση ξεκινώντας το 2024.

Στο πλαίσιο των τεχνολογιών επόμενης γενιάς του Honda SENSING Elite, η Hondaανακοίνωσε επίσης πρόσφατα εξελιγμένες λειτουργίες που βασίζονται στις βελτιωμένες τεχνολογίες αναγνώρισης και κατανόησης που επιτυγχάνονται με τη χρήση των πρώιμων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) της Honda. Αυτές οι τεχνολογίες θα βοηθήσουν τονοδηγό να εξασφαλίσει μία ασφαλή και απρόσκοπτη μετάβαση από το σπίτι στον προορισμότου με απόλυτη ξεγνοιασιά, σε κάθε είδους δρόμο, συμπεριλαμβανομένων τώρα και των εκτός ταχείας κυκλοφορίας οδών.

Όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια, η Honda σκοπεύει να εξοπλίσει όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων της παγκοσμίως με το Honda SENSING (συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών 360 και Elite) με λειτουργία ανίχνευσης μοτοσυκλετών μέχρι το 2030. Επιπλέον, η Honda σκοπεύει να εφοδιάσει όλα τα νέα μοντέλα σε όλες τις σημαντικότερεςαγορές με Honda SENSING 360 μέχρι το 2030, ενώ παράλληλα συνεχίζει την προώθηση των λειτουργιών Honda SENSING. Μέσα από τις πρωτοβουλίες αυτές, η Honda στοχεύει ναμειώσει κατά το ήμισυ τους θανάτους σε παγκόσμιο επίπεδο από τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα Honda μέχρι το 2030.

Η Honda στοχεύει να πετύχει μηδενικούς θανάτους από τροχαία ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα Honda σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2050. Αξιοποιώντας μοναδικά πλεονεκτήματα σε μια εταιρεία που δραστηριοποιείται τόσο σε μοτοσυκλέτες όσο και σε αυτοκίνητα στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών ασφάλειας, η Honda θα εργαστεί με πάθος για μια κοινωνία με μηδενικά τροχαία ατυχήματα για όλους τους χρήστες των δρόμων

Πέρα από τις τρέχουσες τεχνολογίες του Honda SENSING 360 που βοηθούν τον οδηγό νααποφεύγει τις συγκρούσεις, η Honda θα προσθέσει τις ακόλουθες νέες τεχνολογίες για περαιτέρω μείωση του φόρτου του οδηγού, περιορίζοντας τον κίνδυνο συγκρούσεων μέσω της ακριβούς ανίχνευσης μη φυσιολογικών καταστάσεων που συμβαίνουν στον οδηγό και το περιβάλλον του οχήματος. Μειώνοντας τις συγκρούσεις που σχετίζονται με θέματα υγείας ή ανθρώπινα λάθη με αυτές τις νέες τεχνολογίες, η Honda θα προσπαθήσει να προσφέρει οχήματα που ενθαρρύνουν τους πελάτες να ταξιδεύουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να γράφουν περισσότερα χιλιόμετρα. 

Αυτές οι νέες τεχνολογίες του Honda SENSING 360 θα προστεθούν στο υπάρχον HondaSENSING 360 διαδοχικά ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών κάθε περιοχής.

• Advanced In Lane Driving με Hands-off Λειτουργία*2

Το σύστημα μειώνει το φόρτο του οδηγού λειτουργώντας το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι γιανα τον βοηθήσει να διατηρήσει την κατάλληλη ταχύτητα του οχήματος και να παραμείνει στηλωρίδα του ακόμα και όταν έχει πάρει τα χέρια του από το τιμόνι. Εάν δεν υπάρχει κάποιοπροπορευόμενο αυτοκίνητο, το σύστημα οδηγεί το όχημα κατά μήκος στο μέσο της λωρίδας, διατηρώντας την προκαθορισμένη ταχύτητα. Σε μία στροφή, το σύστημα ανιχνεύει εκ τωνπροτέρων την καμπυλότητα της λωρίδας και βοηθά τον οδηγό να στρίψει ομαλά, μειώνονταςτην ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με την καμπυλότητα που έχει ανιχνεύσει. Όταν υπάρχειπροπορευόμενο αυτοκίνητο, το σύστημα βοηθά τον οδηγό να ακολουθήσει εκείνο το όχημα, διατηρώντας παράλληλα τη δέουσα απόσταση.

• Advanced Lane Change με Hands-off Λειτουργία*2

Χρησιμοποιώντας το Advance In Lane Driving με λειτουργία Hands–off, όταν οδηγόςενεργοποιεί το Advanced Lane Change με Λειτουργία Hands–off, το σύστημα αξιολογεί τηνκατάσταση και βοηθά στην αλλαγή λωρίδας και/ή την προσπέραση του άλλου οχήματος υπόορισμένες συνθήκες. Όταν το σύστημα ανιχνεύσει ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο να κινείταιμε χαμηλή ταχύτητα, ειδοποιεί το οδηγό και μετά βοηθά στην προσπέραση και την επιστροφή στην αρχική λωρίδα.

• Driver Emergency Support System

Όταν ο οδηγός δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα του συστήματος για ανάκτηση του ελέγχουαπό τον ίδιο, το σύστημα βοηθά στην επιβράδυνση και το σταμάτημα του οχήματος στην ίδιαλωρίδα. Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση που οδηγός δεν ανταποκριθεί στα αιτήματα τουσυστήματος για ανάκτηση ελέγχου, το σύστημα κλιμακώνει τις ηχητικές προειδοποιήσεις και προτρέπει τον οδηγό να ανταποκριθεί. Εάν ο οδηγός συνεχίζει να μην αντιδρά, το σύστημαθα βοηθήσει στην επιβράδυνση και το σταμάτημα του οχήματος προειδοποιώντας τα υπόλοιπα οχήματα χρησιμοποιώντας το αλάρμ και την κόρνα, προκειμένου να προστατεύσει τον οδηγό, τους επιβάτες και τους άλλους χρήστες των δρόμων από τον κίνδυνο μιας σύγκρουσης. 

• Exit Warning

 

Ενώ το όχημα είναι σταθμευμένο, όταν το σύστημα ανιχνεύσει άλλο όχημα που πλησιάζειαπό πίσω, η ένδειξη στην εμπρός κολόνα ή τον πλαϊνό καθρέπτη ανάβει για να βοηθήσειτους επιβάτες να αναγνωρίσουν ένα όχημα που πλησιάζει. Όταν το σύστημα ανιχνεύσεικίνδυνο σύγκρουσης μεταξύ της πόρτας του οχήματος που ανοίγει για να βγουν έξω οι επιβάτες και άλλων διερχόμενων οχημάτων, αναβοσβήνει μία ένδειξη και ένα ακουστικό σήμα ηχεί προκειμένου να τους ειδοποιήσει.  

 

• Driver Attention Warning and Collision Warning

Το σύστημα ανιχνεύει την κατάσταση του οδηγού, και όταν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης με πεζό, ποδήλατο ή όχημα εξ αιτίας μειωμένης προσοχής, όπως όταν αφαιρείται ή οδηγείαπρόσεκτα, το σύστημα μειώνει την ταχύτητα του οχήματος, ειδοποιεί τον οδηγό καιεφαρμόζει ροπή διεύθυνσης για να διατηρήσει το όχημα μέσα στη λωρίδα.

• In-Lane Collision Avoidance Assist Technology

Όταν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης με πεζό, ποδήλατο ή όχημα, και το σύστημα διαγνώσειότι υπάρχει αρκετός χώρος μέσα στη λωρίδα στην οποία κινείται για να αποφευχθεί ησύγκρουση, τότε αυτό εξακολουθεί να μειώνει την ταχύτητα μέσα στη λωρίδα και βοηθά τονοδηγό στην προσπάθειά του να αποφύγει τη σύγκρουση.

• Emergency Steering Support Technology

Όταν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης με πεζό, ποδήλατο ή όχημα, και όταν ο οδηγός χειρίζεται το τιμόνι, το σύστημα συνεχίζει να μειώνει την ταχύτητα του οχήματος και να βοηθά στον έλεγχο διεύθυνσης.

Η Honda θα επιταχύνει την εξέλιξη του Honda SENSING Elite, μιας κορυφαίας παραλλαγής του Honda SENSING που διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας. Η εφαρμογή τηςπρώιμης τεχνολογίας AI της Honda, που “αναπτύσσεται” συγκεντρώνοντας εμπειρίες όπωςκαι οι άνθρωποι, επιτρέπει στο σύστημα να αυξήσει την ικανότητά του να αναγνωρίζει περίπλοκες καταστάσεις και να διαχειρίζεται πιο σύνθετα περιβάλλοντα οδήγησης όπως σε οδούς που δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας. Με αυτό τον τρόπο, η Honda θα προσπαθήσει νααναπτύξει τεχνολογίες που θα βοηθήσουν τον οδηγό να εξασφαλίσει μία ασφαλή καιαπρόσκοπτη μετάβαση από το σπίτι στον προορισμό του, με απόλυτη ξεγνοιασιά και κάθε είδους δρόμο, ακόμα και δρόμους που δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας.

Πιο συγκεκριμένα, η Honda θα συνεχίσει να καταγράφει πρόοδο στην εξέλιξη τεχνολογιών οι οποίες θα βοηθούν τον οδηγό σε δρόμους που δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένης μιας λειτουργίας hands–off σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης σε οδικές αρτηρίες, θα επιτρέπουν τις λειτουργίες hands–off σε διασταυρώσεις κατά την είσοδο και έξοδο από δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και θα βοηθούν τον οδηγό σταθμεύοντας αυτόματα και βγαίνοντας από το γκαράζ σπιτιού. Η Honda θα αρχίσει να εφαρμόζει αυτές τις τεχνολογίες διαδοχικά ξεκινώντας από τα μέσα της δεκαετίας του 2020.

• Υποστήριξη οδηγού σε δρόμους που δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας

Η Honda θα παρέχει στον οδηγό υποστήριξη σε δρόμους που δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας, αξιοποιώντας τις εξαιρετικά προηγμένες τεχνολογίες αναγνώρισης και ελέγχου που μπορούννα διαχειρίζονται ένα περίπλοκο περιβάλλον κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, η Honda θαεπιδιώξει να εισάγει τεχνολογίες για την αποτροπή συγκρούσεων βασισμένες στηνπρόβλεψη κινδύνου, καθώς και Adaptive Cruse Control (ACC) και Lane Keeping AssistSystem (LKAS) για δρόμους που δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας, με σκοπό τη μείωση τουφόρτου του οδηγού, και τη λειτουργία hands–off κατά την οδήγηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση σε οδικές αρτηρίες.

• Automatic parking assist

Το Honda Sensing Elite προσφέρει τώρα μία λειτουργία για αυτόματο παρκάρισμα και έξοδοαπό το γκαράζ του σπιτιού μιας οικογένειας ή από μια προκαθορισμένη θέση στάθμευσης σε ένα συγκρότημα γκαράζ κατοικιών. Στο μέλλον, η Honda σκοπεύει να υλοποιήσει μία λειτουργία ‘“automated valet parking” που θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να χαζεύουνή να κατεβαίνουν από το όχημά τους οπουδήποτε, πλέον του σπιτιού τους.

• Driver assistance για όλες τις οδηγικές καταστάσεις σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας

Εκτός από τις υπάρχουσες λειτουργίες διατήρησης της λωρίδας, αλλαγής λωρίδας και TrafficJam Pilot, το Honda SENSING Elite διαθέτει τώρα μία λειτουργία υποστήριξης οδηγού για την είσοδο και έξοδο από έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.   

*2 Οι προδιαγραφές της λειτουργίας μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα, την περιοχή και το χρόνο εφαρμογής αυτής της λειτουργίας.





Facebook0Tweet0Pin0
avatar
EnergyUp

Νέα και ειδήσεις για ενεργειακά θέματα.

Προηγούμενο Άρθρο
Ο ΔΕΣΦΑ στοχεύει στην ανάπτυξη ενός αποκλειστικού αγωγού Η2
Επόμενο Άρθρο
Ρώμη: Η Αλεξάνδρα Σδούκου, στο συνεδρίο MED 2022– Μεσογειακοί Διάλογοι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η LG Energy Solution και η Honda ανοίγουν...

9 Μαρτίου, 2023

Οριστικό τέλος στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης...

15 Φεβρουαρίου, 2023

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με αυτοκίνητο υδρογόνου στη Δυτική...

13 Φεβρουαρίου, 2023

Εύκολη αναζήτηση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα με...

11 Φεβρουαρίου, 2023

Η Honda παρουσιάζει τα σχέδια και τους στόχους...

7 Φεβρουαρίου, 2023

Δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση μπαίνουν η Σαουδική Αραβία, η...

17 Ιανουαρίου, 2023

Ξεκινάει σήμερα η υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Πράσινα...

9 Ιανουαρίου, 2023

Ηλεκτροκίνηση: Επιτάχυνση ανάπτυξης νέων υποδομών φόρτισης Η/Ο και...

5 Ιανουαρίου, 2023

Κώστας Σκρέκας: Ενισχύουμε με 22.500 ευρώ την αντικατάσταση...

29 Δεκεμβρίου, 2022

NEWSROOM

  • Η φωτοσύνθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέους τρόπους παραγωγής ενέργειας, σύμφωνα με νέα μελέτη

    23 Μαρτίου, 2023
  • Τα θέματα του Εαρινού Ευρωπαϊκού Συμβουλίου που πραγματοποιείται σήμερα και αύριο στις Βρυξέλλες

    23 Μαρτίου, 2023
  • H MYTILINEOS αναλαμβάνει την κατασκευή μίας νέας μονάδας OCGT στο Ηνωμένο Βασίλειο για τη Vitol

    23 Μαρτίου, 2023
  • Η ΤΕΧΑΝ βραβεύτηκε από τον ECONOMIST για την τεχνολογία και καινοτομία των Κέντρων Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης

    22 Μαρτίου, 2023
  • Πρωθυπουργός: Δεν νοείται να υπάρχει ένα νησί στο οποίο κάποιοι θεωρούν ότι είναι υπεράνω του νόμου

    22 Μαρτίου, 2023
  • ΑΔΜΗΕ: Έσπασαν το φράγμα των 10 γιγαβάτ οι ΑΠΕ

    22 Μαρτίου, 2023
  • Ταμείο Ανάκαμψης: Σε εξέλιξη 267 διαγωνισμοί συνολικής δημόσιας δαπάνης 3,37 δισ. €

    22 Μαρτίου, 2023
  • Ανταγωνιστικότητα, εμπόριο και Ουκρανία, στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ 23-24 Μαρτίου

    22 Μαρτίου, 2023
  • Η πρόταση της GAP για ηλεκτρική διασύνδεση με την Αίγυπτο

    22 Μαρτίου, 2023
  • Κυριάκος,Μητσοτάκης: Οι εκλογές θα γίνουν τον Μάιο – Άλετο φως, ακριβώς στο τι έγινε στα Τέμπη

    22 Μαρτίου, 2023
  • Κώστας Σκρέκας στη Βουλή: «Το νερό ήταν και παραμένει δημόσιο αγαθό»

    21 Μαρτίου, 2023
  • Η Ελλάδα, προτείνει αναβάθμιση του ενεργειακού δικτύου στα Δυτικά Βαλκάνια

    21 Μαρτίου, 2023
  • Το ΕΣΠΑ 2014-2020 ολοκληρώνεται φέτος με απόλυτη επιτυχία κατακτώντας πρωτιές στην απορρόφηση κονδυλίων

    21 Μαρτίου, 2023
  • Ποσοστό ανάπτυξης 15% παγκοσμίως ανακοίνωσε η RSM για το 2022

    21 Μαρτίου, 2023
  • Σημαντικά χαμηλότερα τιμολόγια ρεύματος για τον Απρίλιο

    21 Μαρτίου, 2023

Το ηλεκτρονικό περιοδικό για την ενέργεια, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, την οικονομία και το περιβάλλον!

Λεωφόρος Κηφισίας 62-64, Μαρούσι  15125
info@energyup.gr

Μέλος του

Team Energyup.gr

Παππά Μαρία
Βλάχος Γιώργος
Δέδε Ιωάννα
Αντωνίου Γιάννης

Facebook Twitter

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

  • Η φωτοσύνθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέους τρόπους παραγωγής ενέργειας, σύμφωνα με νέα μελέτη

    23 Μαρτίου, 2023
  • Τα θέματα του Εαρινού Ευρωπαϊκού Συμβουλίου που πραγματοποιείται σήμερα και αύριο στις Βρυξέλλες

    23 Μαρτίου, 2023
  • H MYTILINEOS αναλαμβάνει την κατασκευή μίας νέας μονάδας OCGT στο Ηνωμένο Βασίλειο για τη Vitol

    23 Μαρτίου, 2023

@2021 - Energyup.gr - All Right Reserved.


Back To Top
Energy Up
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • NEWSROOM
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • AUTO NEWS
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΩΝΥΜΩΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ